17 September

De börjar bli så mysigt i vårat sovrum nu! Nu saknas de bara lite småpyssel så som tavlor, blommor till fönstret osv.. Sen så väntar vi ju på den nya sängen också förstås! Åh som jag längtar tills vi får den! Sen ska vi även göra något åt den svarta dörren.. Den passar inte riktigt in längre, haha!

Idag så har jag spenderat förmiddagen i skolan. Drog mig hemåt efter lunch, och då var det bara att byta om till träningskläder! Bea övertalade mig att följa med till gymmet en sväng. Så himla bra att ha en träningskompis som drar med en till gymmet o pushar en! Tog de superlugnt dock, eftersom jag fortfarande är lite småkrasslig. Onödigt att ta ut sig då så man riskerar att bli sjuk igen.. Nu är de däremot Lyxfällan och Hela Sverige Bakar som gäller, torsdag är bästa tv-kvällen helt klart! ;)
2 kommentarer
louise

SV: Tack, ja jag tyckte om den sminkningen med :D

milina.blogg.se

Åh! Håller på att göra om mitt rum, så himla kul :)