16 September

Herrejösses vilken effektiv dag vi haft idag! Johan hade dåligt att göra på jobbet idag så han kom hem redan vid 08 (han börjar 07..). Jag åkte till skolan och gjorde ett engelska-test, vilket bara nog några minuter. Vi skulle läsa några ord och några meningar från ett papper o sen var vi klara.. Så jag var hemma runt halv 12, och då käka vi lite lunch. Sen åkte vi till tippen och slängde skräp, sen till stan och köpte nya jeans till mig och lite ljus o så, sen hem o storstäda lägenheten och sen iväg o köpa lampor till våra fönster. Så nu ligger vi utslagna i soffan och kollar Paradise Hotel. Det är vi värda efter idag! 
2 kommentarer
ERCI

Åh vilken fin bild på dig, vart är tröjan ifrån? grymt snygg! kram

Svar: Åh tack! Den är ifrån BikBok 👏🏼 kram!
Jennifer Andersson

ERCI

SV: Ja, jag har testat den och älskar den! Jag är ganska ny med smink så denna är superlätt att bara kunna komma igång med contouring! Gillar den starkt :D Kram

Svar: Då kanske jag ska beställa en sådan! :D kram på dig
Jennifer Andersson