9 Oktober

Åh, jag fullkomligt älskar våran nya säng! Så himla fin och så himla skön! 

Gårdagen spenderades i Skövde, först några timmar på skolan och sen gick vi hem till Jenny för o baka lite. Vi gjorde daimbiskvier, så gott! Sen på kvällen var det tack-middag för alla faddrar på skolan, långdraget men kul o träffas allihopa! 

Idag har jag suttit på ett informationsmöte om löneprocess hela morgonen, så jäkla intressant. Vilken process! Och vilket ansvar man har som chef, och även som medarbetare, att allt ska gå till på rätt sätt! Att försöka skapa en gemensam bild av vad man ska få ut utav lönesamtal osv. Det är min mentor som fixade att jag fick va med på detta, och det ångrar jag inte en sekund. 4 otroligt givande timmar! 

Ikväll blir de ut o äta med massa fina vänner! Tror faktiskt vi blir hela stora "gänget" idag, så roligt att vi lyckats pricka in en dag alla kan! 
2 kommentarer
Anonym

Löneprocess är kul!!!

Anonym

Löneprocess är kul!!!