16 Oktober

Ja jösses.. Vilken morgon jag hade igår! Inte den bästa i mina dagar kan jag ju säga. Försov mig så stressade för att hinna iväg i tid, skulle åka o hämta mamma, men kom iallafall iväg hyfsat i tid. Därefter gick de inte som planerat. Strax utanför Lidköping så hade en lastbil stannat för att svänga, vilket varken jag eller bilen framför mig uppmärksammat. Bilen framför får stopp, men de fick inte jag. Så jag fick väja, nån sekund för sent, så smällde rakt in i kanten på bilen och körde ner i diket. Lagom rolig start på dagen. Jag mår bra, men bilen mår sämre. Får se om de blir reparation eller om det nu är dags att säga hejdå till lilla bubblan.. 

Iväg kom vi iallafall till Göteborg, ett snabbt besök på Sahlgrenska för slutkontroll sen gjorde vi stan. Fick shoppat lite smått o gott - träningskläder, 2 toppar, body scrub och en ansiktsmask. Blev en mysig dag med mamma trots allt!

Idag är jag själv hemma, Johan är ute o käkar med sina kollegor. Eftersom jag börjar jobba 07 imon så tänkte jag bara ta de lugnt idag, lite god mat och kolla idol. Är så himla trött, så kommer väl somna i soffan. Haha!
1 kommentar
a n n i k a

Super mumsigt :D