29 Oktober

Äntligen har jag hittat mig ett nytt fodral till datorn! Så himla snyggt o stilrent! Hittade det på Fyndiq. Billigt o bra!
 
Igår skrev jag sista tentan för denna perioden. Va en riktigt tung tenta, satt i flera timmar och bara skrev o skrev. Helt slut efteråt. Ingen aning om hur det gick, kändes varken bra eller dåligt. Så nu är det bara att invänta resultatet.. Så skönt att ha tentorna gjorda, men samtidigt så blir det så "tomt". Även om jag varit ledig om dagarna förut så har jag ändå vart tvungen att plugga, nu är jag ledig utan att ha något plugg att göra. Blir lite smått rastlös när jag inte vet vad jag ska göra. Men som tur är fick jag ju massa böcker i födelsedagspresent som jag kan läsa!
 
Idag har jag varit iväg och träffat min mentor. Idag pratade vi om rekrytering, hur dom tänker och hur verksamheten tänker i stort, samt lite annat prat om olika arbetsrättsliga fall dom arbetar med nu osv. Väldigt intressant måste jag säga! Har nyss käkat lite lunch och sitter nu bänkad framför live-rapporteringen av Lisa Holm-fallet. Jag fattar inte, så hemskt det som hänt. Att något sånt kan hända här, bara nån mil eller två härifrån där vi bor.. Usch..! Hoppas att man kan få en klar bild över vad som faktiskt hänt och att den skyldige får sitt straff. 
 
Ikväll ska jag och en vän ut på stan en sväng, det är "Tjejkväll". Ingen aning om vad det är egentligen, men affärerna har massa erbjudande osv, så vi tänkte att vi ska ta en sväng o se ifall det är något att ha. En sväng på stan sitter ju aldrig fel liksom ;) haha!
0 kommentarer