2015

Varför inte göra en återblick på året som gått? & jag har ju en liten kärlek för listor så varför inte göra återblicken på de sättet? Hittade listan på en annan blogg, tycker frågorna kommer i lite konstig ordning men va gör de om hundra år?
 
ÅRET 2015
Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
Hm.. Räknas flytta hemifrån? Köpa en lägenhet? Isåfall ja, annars vet jag inte.. Eller jo, jag krockade för första gången, haha!

Höll du några av dina nyårslöften?
Kommer inte ihåg vad jag hade för nyårslöften eller om jag ens hade några alls.. Fast jag tror att jag hade som målsättning iallafall att flytta hemifrån och det gjorde jag ju, så jag antar att jag får svara ja på denna frågan.
 
Fick någon du känner barn? 
Japp!
 
Dog någon som stod dig nära? 
Nej, tack o lov!
 
Vilka länder besökte du? 
Kroatien bara
 

Är det något du saknade 2015 som du vill ha 2016?
Mer sol!
 
Vilket datum kommer du alltid att minnas? 
15 April, dagen vi fick nycklarna till våran lägenhet!


Vad är det bästa som hänt dig under året som gått? 
Flytta hemifrån och bli sambo med världen bästa
 
Vilket var ditt största misstag?
Kan inte komma på att jag gjort några större misstag iår, isåfall har jag förträngt de..
 
Vilket var ditt bästa inköp?
Helt klart lägenheten

Vad spenderade du mest pengar på?
Förutom mat - helt klart lägenheten och allt som hör till, möbler och inredning o så
 
Vad gjorde dig riktigt glad? 
Massor. Men att flytta ihop med Johan är nog det som toppar listan
 
Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Har varit förkyld hela året känns de som. Iallafall nästan hela hösten.. & skadat mig, nä - det har jag inte gjort.
 
Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2015?
Sun is Shining - Axwell Ingrosso och en massa andra låtar
 
Mådde du bättre eller sämre under 2015 än vad du gjort tidigare år? 
Mycket bättre!
 
Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?
Plugg önskar man väl alltid att man lägger mer tid på.. 
 
Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?
Oroa mig så över plugget, det löser sig till slut ändå. 
 
Hur ska du fira nyår?
Med våra underbara vänner hemma hos oss. Middag och party!
 
Blev du kär?
Inte nykär, men blir ju mer kär i Johan för varje dag som går ❤️
 
Vilket program har varit det bästa på tv?
Lyxfällan, Hela Sverige Bakar och Parneviks!
 
Hatar du någon som du inte hatade förut?
Nä, det tror jag inte. Hatar nog ingen överhuvudtaget faktiskt!
 
Vilken var den bästa boken du läst under året?
Vart dåligt med läsandet iår. Men En Enda Natt får jag nog säga - riktigt bra! 
 
Vilken var din största musikaliska upptäckt?
Hm.. Skulle väl isåfall vara att Justin Bieber faktiskt är ganska bra ändå. 
 
Fick du något du önskade dig i julklapp?
Ja! På min önskelista fanns de 4 saker - En locktång, en skjorta, pyjamasbyxor och en stekpanna, och allt de fick ja! Sen fick jag massa andra fina saker också som inte stog på listan, så som filtar, påslakan, serveringsskålar osv.
 
Vilken var årets bästa film? 
Sett ganska lite nya filmer i år faktiskt. Men Magic Mike 2 var bra, och även InsidanUt var väldigt bra.
 
Vad gjorde du på din födelsedag?
Hade en mysig dag med Johan, mor o far, brorsan och svärföräldrarna. 
 
Vilka var de bästa människorna som du träffade?
Har inte träffat så mycket nya människor i år faktiskt. Men har börjat umgås mer med personer jag inte umgåtts så mycket med förut, så de får bli dom. Ingen nämd ingen glömd, eller vad är det man säger?
 
Hur skulle du beskriva din klädstil?
Fruktansvärt tråkig, haha!
 
Vad fick dig att må bra?
Johan, alla fina vänner och familjen
 
Vem saknade du?
Farmor, hade velat att hon var vid liv så hon kunde se hur bra jag mår nu, vilken fin lägenhet jag bor i och vilken underbar sambo jag har. 
 
Vilken var din bästa månad? 
Får nog säga Juli, hade semester då!
 
Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?
Säkert massor!
 
Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?
Hm.. Kommer väl inte skilja sig så mycket skulle jag tro. Kommer nog bli samma - plugg, jobb och massa kul med vänner o familj!
 
Vad ser du mest fram emot inför 2016?
Sommaren! Och att börja sista året på högskolan..
 
Har du något nyårslöfte? 
Inte vad jag kommit på ännu. Får se om jag kommer på någt innan 12-slaget!
 
0 kommentarer