2 November

Åh.. Jag vill ut i backen igen!! Längtar så himla mycket till januari då vi ska upp till Sälen. När jag va i Åre i vintras så försökte en kompis lära mig åka snowboard, och de va så jäkla roligt.. Så nu vill jag bara övaövaöva så att jag lär mig ordentligt!

Annars då, har jobbat hela helgen så har inte haft tid att göra så mycket annat. Har mest blivit soffläge framför tvn. Inte helt fel de heller tycker jag! I fredags däremot fick jag finbesök utav min allra bästa vän Sanna o hennes lille son André. Mat, prat, bus o mys - precis som de ska va. Vi träffas inte jätteofta, men det är alltid lika mysigt att träffas, o få prata om allt som händer o sker i livet, stora som små saker. ❤️

Och vet ni vad? Jag har höstlov! Så denna vecka ska jag göra minsta möjliga, läsa böcker o kanske ta en promenad eller två. Så skönt!
2 kommentarer
Susanna Falk

Anonym

Gött åka skidor;) men bräda är farligt:)