15 November

Vilken helg! Har haft så himla roligt! I fredags så hade Johan planerat en överraskning. Vi satte oss i bilen och där fick jag ta på mig en ögonbindel, och var tionde minut fick jag en fråga som handlade om vart vi skulle, som "På spåret" ni vet. Fick inte ta av mig ögonbindeln förän jag svarat rätt.. Men det gjorde jag tillslut, vi var påväg till Göteborg! Väl i Göteborg fick jag även veta vad vi skulle göra, vi skulle kolla på hockey! Jag älskar att kolla på hockey så de va grymt! Det va Frölunda-Djurgården som spelade, jag är ju djurgårdare och Johan hejar på Frölunda så de gjorde det ännu roligare. Tyvärr så förlora Djurgården, men va gör de? Hade en supermysig och rolig kväll med Johan så kan inte va nöjdare!

Igår skulle Johan iväg med killgänget till pitchers o kolla på Sverige-Danmark, så jag drog till Skövde och hängde med mina fina tjejer! Förfest hos Paula och sedan korridorsfest och sen avslutade vi kvällen på Bogrens. En grym kväll helt enkelt! 

Idag är vi lite slitna båda två här hemma, så vi har nyss vart o hämtat lite käk och nu ligger vi i soffan och kollar på innebandy. Blir nog inte mycket mer gjort idag, men vi får väl se!
2 kommentarer
Anonym

Djurgården tog revanch igår👍

Anonym

Djurgården tog revanch igår👍