20 Januari

Äntligen! Nu är vi Sälen! Kom upp i söndags eftermiddag och då blev de bara mys i stugan. Än så länge har vi haft 3 grymma dagar i backen. Igår och i måndags åkte vi skidor och idag har vi utmanat oss själva på bräda. Satan va roligt det är!! En kompis började lära mig åka bräda uppe i Åre förra året så tänkte att jag måste ju fortsätta försöka lära mig i år också. Och det går bara bättre o bättre! De har dock blivit en o annan vurpa, men nu på kvällsåket klara jag att åka hela backar utan att ramla och det flöt på bra riktigt bra. Blir att ge sig ut imorgon igen - övning ger färdighet sägs det ju! Så kul att Johan också testar bräda nu med mig, han är grym. Lär sig dubbelt så snabbt som mig, orättvist... Haha! Nu ska vi bara ta de lugnt resten av kvällen, äta mat och kanske spela lite kort! 
0 kommentarer