Moto Jacket

 
ALLTSÅ!! Den här jackan har jag sucktat efter ett tag nu.. & idag när jag kom hem från skolan, så låg det en påse från chiquelle innanför dörren med en lapp där det stod: "Varsågod! Jag älskar dig ♥". Blev så himla överraskad och så himla glad! Han är alldeles för underbar min sambo! 
 
Ja, annars då. Har inte hänt allt för mycket sen sist jag skrev något här. I onsdags kom mamma till Skövde när jag hade slutat skolan, blev lunch på stan och lite shopping. Hittade ett par så jäkla sköna byxor, en skjorta, en t-shirt och lite smink. Och i torsdags var jag på Specsavers och gjorde en synundersökning. Sist jag gjorde det så gick jag på gymnasiet, så tänkte att det kanske va dags att gå o kolla synen igen.. Och visst hade de blivit lite sämre. Hade läsglasögon förut, och som tur är så behöver jag än så länge bara ha läsglasögon nu också, fast jag behövde lite starkare. Så jag beställde ett nytt par som kommer om någon vecka eller två. I fredags var vi och käkade pizza hos Johans föräldrar, mysig kväll! Och resten av helgen har jag jobbat.. Och kollat mellon såklart. Va några helt ok låtar, men annars tyckte jag de va sådär..
 
Men nu, nu är det dags för sängen. Är så himla trött..! Natti!
 
 
 
1 kommentar
Anonym

Jäklar va frän!