En sån där lista

Kör en throwback till Kroatien, hade verkligen inte suttit helt fel just nu. I brist på annat att skriva så kör vi ännu en sån här lista, kan ju va kul, eller?

HAR DU?
Folköl i kylen: nej, men annan öl
Något husdjur: yes, en liten vovve. Freddy!
Någon favoriträtt: spaghetti och köttfärssås, alla dagar i veckan. älskar pasta!
Puder på dig: inte idag, sleten som tusan idag.
Några framtidsplaner: plugga färdigt, skaffa jobb, flytta till hus, skaffa barn. 
Någon sjukdom: inte vad jag vet
Gymkort: yes, på STC
Några MVG:n: ja, både på högstadiet och på gymnasiet. nu på högskolan får vi bara G eller VG. 
Något beroende: celsius....
Fikat idag: nope, men de hade vart gott
Nagellack: avskavt rött, borde måla nytt..
Någon vän som bor i ett annat land: inga nära vänner, men bekanta.

VEM?
Avskyr du: oj.. ingen tror jag? 
Delar du mest minnen med: susanna tror jag!
Längtar du mest efter: sommar och sol!
Stör du dig på: folk som inte är källkritiska på facebook utan bara delar hej vilt..
Lagar mat: jag!
Diskar: johan eller diskmaskinen

VILKEN?
Tidning läser du: ingen regelbundet, men veckorevyn gillar jag!
Buss åker du oftast: 1an till Skövde.
Dag fyller du år: 11 oktober
Årstid föredrar du: detta är den svåraste frågan tycker jag.. gillar alla på olika sätt.. men vår tror jag!
Stad är du uppväxt i: grästorp, tror dock inte de räknas som stad ;)

VAD?
Gör du nu: slöar i soffan, bloggar. 
Vill du arbeta med: personalfrågor eller ekonomi
Är roligast just nu: se hur Freddy växer och utvecklas för var dag. och att solen är framme!
Har du på dig nu: alldeles förstora mjukisshorts, en t-shirt och en hoodie. 
Äger du för skor: många, men min skogarderob består till största del av nike och converse.
Har du för storlek i skor: 34-36..
Läser du för bok: just nu läser jag Fredrik Eklunds bok, annars är det mest kurslitteratur.
Ska du göra nu: städa klart på balkongen, eller duscha.. behöver göra både och! haha.

0 kommentarer