21 Oktober

Jag måste bara tipsa om den här bodyscruben! Köpte den på Lush när jag o mamma va nere i Göteborg. Alltså, den är helt underbar! Man blir len som en baby-rumpa. Läste nånstans att man även kunde använda den som schampoo, vilket ja va tvungen o testa. Kändes lite konstigt att gegga in bodyscrub i håret, men jösses va bra de blev! Så mjukt o lent, och håret känns 1000ggr fräschare än innan. 

Nog om de! Idag har jag vart iväg och tömt lilla bubblan, blir troligtvis skrot så var lika bra att åka o hämta alla grejer. Känns lite vemodigt, min älskade lilla bil! Nu däremot ska jag försöka plugga lite, tentorna närmar sig med stormsteg.. 
3 kommentarer
Dixi Wonderland

Alla är verkligen helt besatta av Lush! Jag måste besöka dom när jag åker till gbg nästa gång :D

Svar: ja, eller hur! kände att jag va tvungen o testa, och jag förstår varför att är så besatta :D tycker jag du gör rätt i!
Jennifer Andersson

Zaisha <3

oooh den vill jag prova :)

Anonym

Älskar lush produkter 😊 deras ansiktsmask Mask of magnaminty är SUPER & även deras schampoo kakor 😁😁

Svar: Såg att du tipsat om den, så köpte den också! :D superbra va den! 😘
Jennifer Andersson