13 Oktober

Jag har så många fina människor runt mig! I söndags fyllde jag 21. Fick frukost på sängen av Johan och lite paket. Fick boken Sälj!, som jag velat läsa så länge! Och så fick jag klockan ni ser på sista bilden, alltså ser ni hur fin den är?! Det är en aktivitetsklocka som mäter steg, kalorier, spelar in träningsrundor o mäter sömn. Den är kopplad till mobilen så om de ringer börjar klockan vibrera och då kan man koppla bort översta delen och svara i handsfree. Jag älskar den! Tack ännu en gång älskling!

På eftermiddagen kom mor o far, brorsan, svärföräldrarna och Bernt o Christina hit på fika. Fick massa fint, så som vinglas, handdukar, strykjärn, boken TID, Fredrik Reinfeldts bok, vin, massa blommor.. Har säkert glömt något! Chölle kom förbi en sväng också o sa grattis, utav han fick jag en Håkan Hellström LP. Så himla glad! 

I lördags var mina vänner här och firade lite i förväg. Fick lite smått o gott, kan ju säga att dom känner mig. Haha! Fick ett jättefint ljusfat med några ljus, samt Celsius och chips! Jag i ett nötskal alltså. Och Bea hade bakat en så himla god kladdkaka med persikofluff på, 10/10! 

Ja som sagt, så himla fina människor. Och en så himla bra helg med dessa! 
0 kommentarer