5 November

Alltså, kan man ha ofotogeniska händer?! Isåfall har jag det, är helt omöjligt att bra bilder på mina händer.. Jaja, de struntar jag i, för jag vill visa mina nya naglar! Var på pysselhumör härom dagen så gjorde egna gelnaglar. Blev faktiskt väldigt nöjd! 

Har ju som sagt lite höstlov nu, så jag gör inte så mycket om dagarna. I tisdags kom mor, far o brorsan hit en sväng på kaffe, väldigt mysigt med besök! Och efter de kom Bea förbi en sväng också, hon hade med sig supergoda energibars som hon hade gjort. Vi gjorde inget speciellt, bara tog de lugnt o tjöta om allt mellan himmel o jord! 

Får se va som händer ikväll, Johan ska träna så är själv. Kanske borde försöka komma iväg o träna också.. Får se om jag hittar motivationen! 
2 kommentarer
Frida

Tycker de ser jättebra ut

Joanna-Livet med Asperger syndrom och kronisk smärta

snygga naglar