30 Juli

Åh! Öppnade datorn och där satt den här lappen. Kan man annat än att le då? Små saker som ger så mycket, han är allt bra underbar min sambo.

Är äntligen lite ledig igen. Men inte så länge, imorgon väntas jobb och är inte ledig förän nästa torsdag igen. Jag o Johan har iallafall tagit en lång sovmorgon idag, och då menar jag låååång.. Vi vaknade runt 13! Så skönt o få sova, utan att ha nått alarm som väcker en.

Igår var de först jobb, och på kvällen blev de bio men några vänner. Vi såg Magic Mike XXL. Den var så mycket bättre än första filmen! Verkligen sevärd. 

Nu ligger jag i soffan och halvsover.. Johan är iväg och tränar, kommer väl hem runt 20. Då blir de nog käk o så hörde jag att de va prat om minigolf. Men vi får se! Är vädret dåligt kanske de blir en kväll framför tvn istället. 
3 kommentarer
Sarah

Va gulligt av honom :)

Sanna

Så himla gulligt! Det är verkligen sånt som gör ens dag! :-)

Emma Engström

Åh så gulligt! Skönt att sova så länge :D