27 Juli

bjuder på en oldie. finns inte på mycket tid till att hinna ta kort över huvudtaget, jobbar hela tiden känns det som. fick hoppa in extra idag också, 14:30-22:15. kör samma tid imorgon, och på måndag är jag ledig! (som det ser ut just nu iallafall.....) annars då, jag gosar med katter och kollar gossip girl. läser lite ELLE emellan varven. ska nog krypa till kojs snart. vill träna imorgon, om kroppen vill desamma vill säga. har sån träningsvärk från igår, ser ut som en skrumpen liten tant när jag går. haha! för er som vill ha lite träningsvärk och inte gå till ett gym, så rekomenderar jag verkligen NTC - Nike Training Club, en app som har färdiga träningsprogram man kan göra hemma utan redskap. lovar att ni kommer få iallafall lite träningsvärk. hoppas jag, annars är jag väldigt otränad. :(
0 kommentarer